Nedir bu mümas diyorsunuz, açıklayayım; Bir eğrinin yanından geçen ve ona ancak bir noktada değen doğrudur.
Evet ne alaka diyecek misiniz ? bekliyorum, hah tamam oldu. Malumunuz teğet sözü son zamanlarda dillere pelesenk oldu. Her türlü durumda iğneliyici olarak kullanılır oldu, gerçi hoş bir şekilde hak ediyor da bu ilgiyi. Google'u açıp "teğet geçti" yazdığımda karşıma 184.000 sonucu 0,04 saniyede getiriyor. Benim bildiğim çemberin dışındaki bir noktadan çembere çizilen doğrular eşit oluyordu. Tamam ekonomik kriz de bir noktadan başladı ve herkesi eşit bir şekilde etkileyecek filan ben bunun makrosunda mikrosunda değilim. Hatırlıyor musunuz eskiden neler teğet geçerdi hayatınızda ? Ne bileyim bir Thin Red Line izlediniz mi hiç ? Yanı başınızdan teğet geçen bir cisim olup kalbinizin normalin çok üstünde atmasına sebeb verdi mi ? Hayatınızın aşkı olucak o kız ellerinde kitapları ile sokakları arşınlarken siz onu göremeyip , o meşhur çarpışma sahnesini yaşayamadan ustaca bir manevra ile o kıza çarpmaktan kendinizi kurtarıp "oh be, şimdi çarpsaydım bir ton dır dır edicekti" dediniz mi kendi kendinize, aşk teğet geçti mi hayatınızdan ? Bir durup bakıp nelere teğet geçtiğinize baktınız mı ?

0 Comments:

Post a Comment



Müritler


 

Bu adreste yazılan bütün yazılar yazan kişiye aittir.Çalan, izintisiz alıntı yapan hakkında işlemler yapılacaktır.Yapıcaksan da haber ver.
Sayfanın bu kısmını okuduğuna inanamıyorum, git daha makul işler ile ilgilen.