türkçe'de -cı eki etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
türkçe'de -cı eki etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Feysbuk adı verilen malum siteyi herkes bilir.Çoğu kişi üyedir , ama bazıları ise anti-popülüsit hareketleriyle "işim olmaz buba feysbuğda" nidaları ile dolaşmaktadır.Zaten kendi kendine konuşanlara da deli denir bize ne lan , napıyorsanız yapın derler adama ki ben demiyorum o hakkı kendimde görmüyorum.Şimdi lafın elastikiyetini ölçmeyi bir kenara bırakıp , bazılarını mahçup durumda bırakan fotoğraflardan söz etmek istiyorum.Hemen tahmin yürütmeye başlamışsınızdır , sallamıyorum ne düşünürseniz düşünün.İnsanların sarhoşluktan , şekillerinden , ışığın doğru açıda olmayaşından gibi türetebileceğimiz nedenlerden ötürü kötü çıktıkları fotoğrafları , ele güne karşı gösterme tutumunda bulunan arkadaşlardan haz almıyorum.Kişi komik olduğunu düşünse kendisi koyar o resimi değil mi ? bir başka husus ise , çocukluk fotoğraflarını koyan insanlar.Yahu küçükken hangimiz şirin değildi soruyorum size , kendi adıma yanıtlamam gerekirse ben şirindim.Küçük iken gayet şirin olup büyüdükçe çirkinleşen insanlardan biriyim misal.Şimdi bu şirin mi şirin fotoğrafları koymayı eleştiriyorum.Açıkcası küçüklük fotoğrafı güzel diye hiç bir kızın , hiç bir erkeğe şans tanıyacağına inanmıyorum (özellikle cinsel açıdan).Ulan ne yapayım o sulu gözlü , saçları limonlu , boynu bükük fotoğraflarınızı.Çok moda oldu bu feysbuk , çok rahatsız olmaya başladım.
neyse yazımı güzel bir makale ile bitirecektim ama adresini kaybetmişim.Sonra eklerim yazıya.

Müritler


 

Bu adreste yazılan bütün yazılar yazan kişiye aittir.Çalan, izintisiz alıntı yapan hakkında işlemler yapılacaktır.Yapıcaksan da haber ver.
Sayfanın bu kısmını okuduğuna inanamıyorum, git daha makul işler ile ilgilen.