facebook etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
facebook etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

Artık hiçbiriniz o büyülü sözü söylemiyor biliyorum, "Benimle çıkar mısın ?" bu kutsal sözü kullanmıyorsunuz. İşte aman dışarı çıkalım bir iki anlaşalım hoşlaşalım, tensel-cinsel çekim hoop ardından öpüşür koklaşırız filan. Sonra herkese sevgilim ya demeye başlarsınız o zaman resmiyete dökülür. Ulan eskiden güzel bir kızdan hoşlanır gider "konuştuğun var mı ?" diye sorardık. Şimdi hayatınız sanal araçlar olmuş. Gerçi amaç aynı, kaygan zeminde ileri geri yapmak. Sizi gidi küçük tamagoçiler. Şimdi size bir kıyak yapacağım, değişik bir yöntem önereceğim size, iyi okuyun.

Öncelikle bir facebook hesabına ihtiyaç duyulmaktadır. Hesabınızı açıp, gerekli ayarları yaptıktan sonra arkadaş listenizi kurmaya başlayınız. Tanıdığınız, tanımadığınız kızlara/erkeklere arkadaşlık teklifleri yapılır. Listede belli bir sayı tutulduktan sonra, info (hakkında) kısmından edit(özelleştir) seçilir. Bu alt menüden relationship status (ilişki durumu) kısmına gelip "in a relationship with (.. ile ilişkide) seçilir. Hemen altında çıkan kutucuğa a harfinden başlayarak listenizdeki potansiyel sevgili adaylarının isimleri yazılır. İlişkinizin başlayabilmesi için karşı tarafın onaylaması gerekmektedir. Şayet onaylanırsa artık sizinde bir sevgiliniz vardır, hayırlı olsun.

Denenmiş, başarısız olunmuş bir yöntemdir. Belki sizde tutabilir.

not: parantez içlerindeki türkçe karşılıkları sallamış bulunmaktayım, gelinim sen anla.

Popülerleşmenin getirdiği ayrışmalardan bahsetmek istiyorum, ben henüz genç iken yeni tanıştığın ve hoşlandığın kişinin evini adresini sorardın çünkü aynı mahallenin çocuğuyduk aynı parkta oynayıp kaynaşıyorduk. Azcık büyüyünce yüzme öğrenince kuzenlerin site'deki evine gider havuzda tanıştığım kişilere hangi bloktasın derdik. Daha sonra ev telefonları sorardık, bir ara herkesin hayaliydi odasına telefon bağlatmak. Velhasıl sonralarında ise cep telefonu numaraları alınır oldu. İnternetin yaygınlaşması ile irc nickleri, takıldığın odalar filan sorulurdu. Mircten kopup, gizliliğin girdiği zamanlarda ise icq numaraları paylaşılırdı, şimdi ise msn'de webcam açtırıp ereksiyon sağlayacak şey görmek tek amaç. Tanıştığın kafa insanlara "ekşisözlükte yazar mısın ?" denilirdi. Ekşisözlükte yazar olmak büyük forstu o zamanlar, daha sonraları nesil muhabbetleri çıktı filan. Ama son zamanlarda dama atıldı ekşisözlük, şimdilerde günümüz gençliği karşısındaki insana facebook ve twitter adreslerini sorar olmuş. Friendfeed'leri ile paylaşılmış filan. Evet benimde facebook ve twitter'ım var, beni de ekleyin takip edin istiyorum konun anasının görüşü budur.

bundan 7 önceki sevgilimle (elbetteki sevgili olduğumuzdan haberi yoktu) ilk buluşmama bisikletle gitmiştim. 21 vitesli dağ bisikletiydi ama götümün altında küçük boy bmx'ten farkı yoktu. kızı etkileyiciğimi düşünmüştüm, ama bir daha hiç buluşmamış konuşmamıştı benimle. dayanamadım facebooktan önce arkadaşlık talebi sonra wall'ına mesaj yazdım, "neden beni bir daha aramadın ?" yazmıştım. O ise cevap olarak, "bir bisiklet kazası ile kadın olmuştum, bana o kötü günü hatırlatmıştın." yazmış. facebook olmasa kızdan hala bahsettiğimde "kevaşe bırakıp gitti beni" diye bahsediyor olucaktım. Canım benim, fevkeladeymişsin fecabok.

Müritler


 

Bu adreste yazılan bütün yazılar yazan kişiye aittir.Çalan, izintisiz alıntı yapan hakkında işlemler yapılacaktır.Yapıcaksan da haber ver.
Sayfanın bu kısmını okuduğuna inanamıyorum, git daha makul işler ile ilgilen.